Продавець Answell розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
18 відгуків
+380 (99) 555-22-48
+380 (98) 555-22-48
ANSWELL - Маркет розумних гаджетів - технології що змінюють життя
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.Вартість доставки 85 грн
  • Магазини Rozetka
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.
  • СамовивізБезкоштовно

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаВи можете оплатити замовлення післяплатою при виборі способів доставки: Доставка до відділення «Нова пошта» Оплата здійснюється після перевірки складу посилки на відповідність замовлення і товарному чеку виключно в національній валюті Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра і оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Ваше замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет -магазин і компанії перевізнику.
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPayЩоб оплатити замовлення онлайн: Додати товар у кошик та перейдіть до оформлення замовлення. Виберіть спосіб оплати Оплатити зараз карткою Visa / Mastercard - WayForPay. Виберіть, як ви хочете здійснити оплату: за Masterpass або онлайн карткою. Завершіть оформлення замовлення. Далі ви потрапите на сторінку системи безпечних платежів, де зможете підтвердити оплату. Для успішної оплати, карта повинна підтримувати сервіс 3d secure.
  • ГотівкоюТакий спосіб оплати може бути: при отриманні товару у відділенні Нова Пошта або при кур'єрській доставці
  • Оплата за реквізитами

Гарантія:

Гарантійне обслуговування надається протягом гарантійного строку, зазначеного в даному гарантійному талоні, за умови його збереження продовж всього гарантійного строку та дотримання умов експлуатації товару, і полягає в безкоштовному ремонті в сервісному центрі виробника, з урахуванням гарантійних обмежень, зазначених виробником в супровідних документах, або на сайті виробника чи імпортера. Споживач перед придбанням товару перевіряє його комплектацію, відсутність пошкоджень, або дефектів.

Обмін або повернення товару належної якості здійснюється протягом 14 днів. Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуатації і не має слідів використання. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) передбачено Постановою КМУ №216 від 23.09.1991р.

При обміні або поверненні товару обов'язково повинно бути збережено:
- розрахунковий документ;
- товарний вид,
- споживчі властивості;
- цілісність, неушкодженість та всі
- частини упаковки;
- пломби, ярлики, захисні плівки;
- заводське маркування.

Звертаємо увагу на те, що заводська упаковка повинна бути не пошкоджена. Тому рекомендуємо, товар у заводській коробці додатково упакувати на пошті, щоб не пошкодити коробку при транспортуванні. Якщо товар вийшов з ладу або має суттєві недоліки в роботі, обмін такого товару або повернення коштів відбувається лише за наявності висновку сервісного центру.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner